Archiwum - lipca 2004

Haaa Komentarze (2)
17. lipca 2004 13:37:00
linkologia.pl spis.pl

Haaa 10 dni do wyjazdu!!!! Jupi!!!! Przedwczoraj umowilam sie z Mariolka na miescie,zwiedzilysmy Havane i Bodega Ole! ,nagadalysmy sie,posmialysmy....A mnie sie znow nudzi all day long w domciu...:(( Ale juz nie dlugo!! Teraz na zakupy trza sie wybrac!! :)

miumiu : :

linkologia.pl spis.pl

Powiem krotko :NUDY! Ludzie powyjezdzali, a ja siedze sobie w domciu i czekam...Na wyjazd...No i smuce sie ze nie jade w koncu na Malte (w sumie nie walczylam o to do konca...zajelam sie LO i tym inymi rzeczami)...Bede musiala to mojemu J.jakos powiedziec...Mam nadzieje ze i wybaczy...Ale moze odwiedze go w Sylwka :)

W sobote z mama poszlysmy zaplacic kase za oboz i potem przechadzalysmy sie po miescie... Odkrylysmy nowa kawiarnie...:) A wczroaj wrocila Ania. Potrzebuje imprezki bo inaczej sie posiekam!!

miumiu : :

wreszcie jestem!! Komentarze (4)
06. lipca 2004 15:06:00
linkologia.pl spis.pl

kurcze daaaaawno nie pisalam!! ale wreszcie jestem!! nowa uczennica 21 LO.!! od czasu ostatniego wpisu zaliczylam kupe stresow zwiazanych z rekrutacja (chrzaniony system! a ludzie mowia ze zadzialal! gowno prawda!!!),dwie zajebiste imprezki (jedna <na 2 tyg.przed koncem roku>-na ktorej mariolka pomagala mi znalezc stanik,ktory zaginal gdzies w ogrodzie, chlopaki pomagali w przemieszczaniu sie ,a kolega pawla cudnie sie mna zaopiekowal :P.po tejze imprezie rzygalam cala niedziele i do dzis mam wstret do wodki...druga <dzien po zakonczeniu>-na dzialce u mariolki na ktorej to rubens nadzial sie noga na kolec w bramie i musiaj jechac do szpitala,przemek zaprosil tate maryski do wspolnego picia ("moze pan sie dolaczy do naszego barku?") i o 4 rano spiewal "dragostea din tei",na ktorej piec osob spalo w lozku dwuosobowym i pilismy "legalnie" przy rodzicach maryski....PLANUJEMY WIECEJ TAKICH IMPREZ!!)  w chwili obecnej mam wakacje w pelni zasluzone,czekam na wyjazd do hiszpanii z kinga,  jutro spotkanie z przyszla klasa....jestem takze od tygodnia jedynaczka gdyz siostrzyczka wyjechala na kolonie :D a rodzice mnie rozpieszczaja!!! mistrzostwa europy tez skonczyly sie fajnie-->zwyciestwem grecjii i akcja kibica portugalii ktory wbiegl na boisko w czerwonej czapce z tajemniczymi okrzykami :D:D jednym slowem wszystko uklada sie swietnie,jesem w pelni szczesliwa....ZYC NIE UMIERAC!!!!!!!

miumiu : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311